Kontraktná logistika

Postaráme sa o skladovanie aj úpravy vášho tovaru, alebo vám pripravíme komplexný logistický projekt na mieru.

Naše oddelenie logistiky má dlhodobé skúsenosti s celou paletou klientsky orientovaných služieb – od jednoduchého skladovania až po sofistikované logistické projekty. Disponujeme vlastnými aj prenajatými skladovými priestormi o celkovej rozlohe takmer 500 000m².  
Váš logistický projekt alebo sklad môže byť buď súčasťou našich „multiproduktových“ prevádzok alebo ako dedikované stredisko v lokalite, ktorá je z pohľadu vašej logistiky najoptimálnejšia.

Aké sú naše základné služby v oblasti kontraktnej logistiky?

  • Skladovanie a manipulácia
  • Konsignačné sklady (VMI)
  • Predvýrobná a konečná montáž
  • Služby s pridanou hodnotou - balenie, etiketovanie, multipacky, príbaly, prebaľovánie
  • Obalový management vrátane výroby a dodávky drevených obalov, paliet, kartonových obalov a prekladov aj pomocného obalového materiálu
  • Distribučná logistika
  • Inhouse logistics
  • Cross-docking
  • Outsourcing - kompletné prebranie a riadenie špecializovaných logistických projektov
  • Poradenstvo a logistické koncepcie na mieru

Samozrejmosťou je vysoký štandard služieb, pretože:

  • Každý projekt je pre nás jedinečný.
  • Náš skladový systém (WMS), rozvíjaný vlastnými IT špecialistami umožňuje vytvorenie optimálneho riešenia pre konkrétny projekt.
  • Samozrejmosťou sú pre nás metódy skladovania FIFO, LIFO, FEFO.
  • Kladieme dôraz na kvalitu a flexibilitu.
  • O vaše objednávky sa stará skúsený a kvalifikovaný personál.
  • Rast kvality každého projektu zaručuje implementácia systému kontinuálneho zlepšovania TOP.
  • Definujeme a pravidelne vyhodnocujeme cieľové ukazovatele servisnej úrovne KPI´s.
  • Váš tovar je poistený u renomovanej poisťovne proti všetkým rizikám.

Spoločne nájdeme to najlepšie riešenie vášho projektu a realizujeme ho:

  • Urobíme analýzu stávajúceho konceptu logistiky a vyhodnotíme všetky dostupné informácie.
  • Navrhneme a spoločne posúdime optimálne logistické riešenia.
  • Pripravíme projekt a zabezpečíme projektový management v rámci implementácie.
  • Nastavíme správne logistické procesy.
  • Po celú dobu trvánia spolupráce sa staráme o zvyšovanie kvality a produktivity formou tímového optimalizačného programu TOP

Často kladené otázky

Doručili ste mi poškodenú zásielku, ako mám ďalej postupovať?

Ste platcom prepravy? Pokiaľ áno, tak je potrebné nahlásiť škodu písomne na adresu reklamacie@geis.sk. Zaslaný e-mail musí obsahovať: číslo zásielky, dátum zvozu, adresu odosielateľa a príjemcu, druh a hodnotu tovaru, popis škody a fotografiu poškodenej zásielky (fotografia nie je podmienka, ale môže urýchliť čas vyriešenia reklamácie). Pokiaľ nie ste platcom prepravy, obraťte sa prosím priamo na odosielateľa, ktorý nás o škode bude informovať.

Obdržal som chybnú (chybne vyplnenú) faktúru, na koho sa mám obrátiť?

Ohľadne nezrovnalostí vo fakturácii zašlite konkrétnu faktúru  na naše zákaznícke centrum e–mailom: info@geis.sk alebo na info@geisparcel.sk

O koľkej mi bude zásielka doručená?

Pokiaľ sa jedná o zásielku na súkromnú adresu alebo zásielku so službou „telefonické avízo“ a odosielateľ zadal vaše telefónne číslo, štandardne kuriér volá v deň doručenia (cca 2 hodiny) před doručením zásielky.  Môžete nás tiež kontaktovať na našej zákazníckej linke v pracovnej dobe od 8:00-17:00 na telefónnom čísle: 18 181.

Nemôžem doručovanú zásielku prevziať, aké sú možnosti doručenia?

Menšie zásielky (80 x 60 x 42cm) s hmotnosťou do 15 kg si môžete presmerovať a následne vyzdvihnúť na jednom z našich výdajných miest – Geis Point. Tu je možnosť uloženia zásielok až na 7 dní. Príjemca je priebežne notifikovaný formou SMS o pohybe zásielky a následnom prijatí na Geis Point. Presmerovať zásielku môžete priamo v avizačnej SMS, ktorú obdržíte v čase prevzatia do prepravy od odosielateľa alebo priamo TU.

Zásielku si tiež môžete vyzdvihnúť osobne na niektorej z našich pobočiek od 9:00 do 19:00, ale je dôležité nás o tom vopred informovať e-mailom alebo telefonicky na našej zákazníckej linke 18 181.

Mám záujem

Informačný servis

Ďalšie súvisiace správy

Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohoto webu s tým súhlasíte. Viac informácií.
Súhlasím