Celovozová preprava

Je vaša zásielka ťažšia než 2500 kg? Má váš tovar veľký objem?
Využite našu celovozovú prepravu alebo dokládku.

zabezpečujeme ako v rámci vnútroštátnej, tak v rámci medzinárodnej prepravy.

Priame celovozové prepravy (FTL - Full Truck Load) sú vhodné pre paletizované aj nepaletizované zásielky. Vyberieme pre vás vozidlá, ktoré budú svojou kapacitou čo možno najlepšie zodpovedať rozmerom a hmotnosti vašich zásielok.

Pokiaľ vaša paletizovaná alebo nepaletizovaná zásielka nenaplní kapacitu celého vozidla, zaistíme tzv. dokládku (LTL - Less than Truck Load).

Základné služby v oblasti celovozových prepráv:

  • Vyzdvihneme a doručíme zásielky presne podľa požiadavok príkazcu.
  • Zaistíme prepravu v režime ADR.
  • Pokiaľ to charakter tovaru vyžaduje, zaistíme prepravu s regulovanou teplotou.
  • Povedieme evidenciu Intrastat pre zásielky v rámci EÚ.  
  • Pre zásielky mimo EÚ zaistíme všetky colné služby.

Nech už sa jedná o export alebo import zaistíme vám celovozové prepravy a dokládky do všetkých štátov Európy.
Potrebujete ďalšie informácie? Kontaktujte nás a my na všetky Vaše otázky odpovieme.

Špeciálne prepravné riešenia

Kombinujeme vo váš prospech.
Dokážeme pripraviť dopravné riešenia šité priamo na "mieru" vašim potrebám a to predovšetkým s ohľadom na minimalizáciu prepravných nákladov a tokov tovaru.

Ako to robíme?

Kombinujeme naše produkty, teda celovozové prepravy, dokládky, systémové prepravy kusových a paletových zásielok a balíkovej prepravy.
Zadajte nám parametre vašich prepráv a my pripravíme také riešenie, ktoré pre vás bude ekonomicky a termínovo najvýhodnejšie.
Výsledkom môže byť napr. služba cross-dock, ktorú v rámci tohto typu prepráv tiež ponúkame.

Často kladené otázky

Doručili ste mi poškodenú zásielku, ako mám ďalej postupovať?

Ste platcom prepravy? Pokiaľ áno, tak je potrebné nahlásiť škodu písomne na adresu reklamacie@geis.sk. Zaslaný e-mail musí obsahovať: číslo zásielky, dátum zvozu, adresu odosielateľa a príjemcu, druh a hodnotu tovaru, popis škody a fotografiu poškodenej zásielky (fotografia nie je podmienka, ale môže urýchliť čas vyriešenia reklamácie). Pokiaľ nie ste platcom prepravy, obraťte sa prosím priamo na odosielateľa, ktorý nás o škode bude informovať.

Obdržal som chybnú (chybne vyplnenú) faktúru, na koho sa mám obrátiť?

Ohľadne nezrovnalostí vo fakturácii zašlite konkrétnu faktúru  na naše zákaznícke centrum e–mailom: info@geis.sk alebo na info@geisparcel.sk

Nefunguje mi program Invio/G-Client?

V prípade problémov sa môžete obrátiť priamo na technickú podporu. Pokiaľ tu nenájdete, čo hľadáte, alebo problém stále pretrváva, obráťte sa prosím priamo na vášho obchodného zástupcu.

O koľkej mi bude zásielka doručená?

Pokiaľ sa jedná o zásielku na súkromnú adresu alebo zásielku so službou „telefonické avízo“ a odosielateľ zadal vaše telefónne číslo, štandardne kuriér volá v deň doručenia (cca 2 hodiny) před doručením zásielky.  Môžete nás tiež kontaktovať na našej zákazníckej linke v pracovnej dobe od 8:00-17:00 na telefónnom čísle: 18 181.

Nemôžem doručovanú zásielku prevziať, aké sú možnosti doručenia?

Menšie zásielky (80 x 60 x 42cm) s hmotnosťou do 15 kg si môžete presmerovať a následne vyzdvihnúť na jednom z našich výdajných miest – Geis Point. Tu je možnosť uloženia zásielok až na 7 dní. Príjemca je priebežne notifikovaný formou SMS o pohybe zásielky a následnom prijatí na Geis Point. Presmerovať zásielku môžete priamo v avizačnej SMS, ktorú obdržíte v čase prevzatia do prepravy od odosielateľa alebo priamo TU.

Zásielku si tiež môžete vyzdvihnúť osobne na niektorej z našich pobočiek od 9:00 do 19:00, ale je dôležité nás o tom vopred informovať e-mailom alebo telefonicky na našej zákazníckej linke 18 181.

Mám záujem

Informačný servis

Ďalšie súvisiace správy

Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohoto webu s tým súhlasíte. Viac informácií.
Súhlasím