Vážení zákazníci, aktuálne informácie ku koronavírusu sledujte v sekcii Covid-19 opatrenia. Prosíme Vás aby ste pred odovzdaním zásielky do prepravy vždy overili u príjemcu zásielky, či je jeho prevádzka otvorená a pripravená zásielku prevziať. Zásielky do uzatvorených prevádzok prosím neexpedujte. Ďakujeme.
Na webové stránky spoločnosti DPD SK s.r.o. môžete prejsť tu.

Často kladené otázky

Kde je moja zásielka?

Kde sa nachádza momentálne vaša zásielka je možné preveriť priamo na našich webových stránkach nájdete priestor pre sledovanie zásielky, kam stačí zadať číslo zásielky a hneď uvidíte, kde sa momentálne vaša zásielka nachádza. V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať na našej zákazníckej linke v pracovnej dobe od 8:00-17:00 na telefónnom čísle 18 181 alebo nás kontaktujte iným spôsobom.

Obdržal som chybnú (chybne vyplnenú) faktúru, na koho sa mám obrátiť?

Ohľadne nezrovnalostí vo fakturácii zašlite konkrétnu faktúru  na naše zákaznícke centrum e–mailom: info@dpdsk.sk.

Nefunguje mi aplikácia G-Client?

V prípade problémov sa môžete obrátiť priamo na technickú podporu. Pokiaľ tu nenájdete, čo hľadáte, alebo problém stále pretrváva, obráťte sa prosím priamo na vášho obchodného zástupcu.

Informačný servis

Ďalšie súvisiace správy

Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohoto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím