Sledovanie zásielok
Často kladené otázky
Kde je moja zásielka?
Kde sa nachádza momentálne vaša zásielka je možné preveriť priamo na našich webových stránkach nájdete priestor pre sledovanie zásielky, kam stačí zadať číslo zásielky a hneď uvidíte, kde sa momentálne vaša zásielka nachádza. V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať na našej zákazníckej linke v pracovnej dobe od 8:00-17:00 na telefónnom čísle 18 181 alebo nás kontaktujte iným spôsobom.
Aká je doručovacia doba zásielok?
Naša spoločnosť zvyčajne doručuje paletové zásielky nasledujúci pracovný deň po vyzdvihnutí zásielky po celej Slovenskej republike. Ak chcete zistiť čas doručenia iných zásielok, využite dopyt formulár.
Môžem platiť platobnou kartou?
Pri paletovej preprave a väčších zásielkach (Geis SK) je platba možná len v hotovosti.