Letecká a námorná preprava

Spájame pre vás kontinenty. Loďou alebo lietadlom? Vyberieme vám najlepšie prepravné riešenie.

Služby v oblasti leteckej a námornej prepravy zabezpečuje naša dcérska spoločnosť Geis CZ Air+Sea, ktorá má svoju kanceláriu priamo na letisku Václava Havla v Prahe.

Pre zásielky, kde hrá dôležitú úlohu čas doručenia, zvoľte leteckú prepravu.

Aké služby vám zaistíme?

  • Importné a exportné prepravy
  • Letecký kuriér – expresná a ekonomická letecká preprava zásielok do 50 kg
  • Airport to Airport – preprava z letiska na letisko
  • Door to Door – vyzdvihnutie a doručenie zásielok až ku dverám zákazníka
  • Chartrovanie lietadiel  - v prípade, že je náklad náhly a neštandardne objemný
  • Preprava s regulovanou teplotou – pre tovar ľahko podliehajúcemu skaze
  • Flexibilná reakcia na vývoj podmienok trhu

Pre zásielky, kde hrajú hlavnú úlohu prepravné náklady, zvoľte námornú prepravu.

Aké základné služby vám zaistíme?

  • Importné a exportné prepravy
  • FCL – celokontajnerová preprava
  • LCL – kusové zásielky v zberných kontajneroch
  • Port to Port – preprava z prístavu do prístavu
  • Door to Door – vyzdvihnutie a doručenie zásielok až ku dverám zákazníka
  • Preprava s regulovanou teplotou – pre tovar ľahko podliehajúci skaze
  • Preprava nadmerných nákladov

Špeciálne služby:

  • Preprava nebezpečného tovaru:
    • leteckou prepravou (IATA DGR)
    • námornou prepravou (IMDG CODE)
    • cestnou prepravou (ADR)
    • železničnou prepravou (RID)
  • Železničná preprava z Číny do českých destinací
  • Spevňovanie zásielok pre leteckú prepravu, prípadne ich prebalenie
  • Odbavovanie loveckých trofejí
  • Poradenstvo v oblasti leteckých a námorných prepráv

Často kladené otázky

Nemôžem doručovanú zásielku prevziať, aké sú možnosti doručenia?

Menšie zásielky (80 x 60 x 42cm) s hmotnosťou do 15 kg si môžete presmerovať a následne vyzdvihnúť na jednom z našich výdajných miest – Geis Point. Tu je možnosť uloženia zásielok až na 7 dní. Príjemca je priebežne notifikovaný formou SMS o pohybe zásielky a následnom prijatí na Geis Point. Presmerovať zásielku môžete priamo v avizačnej SMS, ktorú obdržíte v čase prevzatia do prepravy od odosielateľa alebo priamo TU.

Zásielku si tiež môžete vyzdvihnúť osobne na niektorej z našich pobočiek od 9:00 do 19:00, ale je dôležité nás o tom vopred informovať e-mailom alebo telefonicky na našej zákazníckej linke 18 181.

Obdržal som chybnú (chybne vyplnenú) faktúru, na koho sa mám obrátiť?

Ohľadne nezrovnalostí vo fakturácii zašlite konkrétnu faktúru  na naše zákaznícke centrum e–mailom: info@geis.sk alebo na info@geisparcel.sk

Doručili ste mi poškodenú zásielku, ako mám ďalej postupovať?

Ste platcom prepravy? Pokiaľ áno, tak je potrebné nahlásiť škodu písomne na adresu reklamacie@geis.sk. Zaslaný e-mail musí obsahovať: číslo zásielky, dátum zvozu, adresu odosielateľa a príjemcu, druh a hodnotu tovaru, popis škody a fotografiu poškodenej zásielky (fotografia nie je podmienka, ale môže urýchliť čas vyriešenia reklamácie). Pokiaľ nie ste platcom prepravy, obraťte sa prosím priamo na odosielateľa, ktorý nás o škode bude informovať.

Mám záujem

Informačný servis

Ďalšie súvisiace správy

Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohoto webu s tým súhlasíte. Viac informácií.
Súhlasím