Obaly

Zabalíme váš tovar. Pripravíme koncept balenia vašich produktov, alebo dodáme obalový materiál v kvalite, množstve a termíne – tak, ako potrebujete.

Poradíme vám v oblasti baliacich materiálov, obalových technologií a ich optimálneho použitia pri distribučnom a predajnom balení. Obráťte sa na naše špecializované oddelenie.

V čom vám môžeme pomôcť?

Navrhneme efektivny spôsob balenia vášho tovaru a zameriame sa na optimalizáciu nákladov na materiál a výrobu.
Dodáme vám kompletný obalový materiál.
Nemáte dostatok miesta na uskladnenie? Povedieme vám konsignačný sklad. Potrebný materiál budete mať vždy po ruke.
Potrebujete materiál priamo do výroby? Dodáme vám ho presne podľa vašich pokynov just-in-time.
Štandardnou službou je pre nás priebežná kontrola kvality dodávok.

Čo dodávame

Drevené obalové materiály

  • Palety EUR
  • Jednocestné palety a atypické palety
  • Drevené preklady a prírezy
  • Bedne, OSB a preglejkové balenia atd.

Kartónové obaly

  • Kartóny (s potlačou i bez potlače) a prepravné boxy
  • Dvojvrstvé lepenky v rolkách a lepenkové prírezy
  • Papierové hrany, výstuhy, preložky atd.

Pomocný obalový materiál

  • Stretch fólie strojné aj ručné, bublinkové fólie
  • Viazacie pásky
  • Lepiace pásky s potlačou aj bez potlače
  • Výplňový papier atď.

Často kladené otázky

O koľkej mi bude zásielka doručená?

Pokiaľ sa jedná o zásielku na súkromnú adresu alebo zásielku so službou „telefonické avízo“ a odosielateľ zadal vaše telefónne číslo, štandardne kuriér volá v deň doručenia (cca 2 hodiny) před doručením zásielky.  Môžete nás tiež kontaktovať na našej zákazníckej linke v pracovnej dobe od 8:00-17:00 na telefónnom čísle: 18 181.

Nemôžem doručovanú zásielku prevziať, aké sú možnosti doručenia?

Menšie zásielky (80 x 60 x 42cm) s hmotnosťou do 15 kg si môžete presmerovať a následne vyzdvihnúť na jednom z našich výdajných miest – Geis Point. Tu je možnosť uloženia zásielok až na 7 dní. Príjemca je priebežne notifikovaný formou SMS o pohybe zásielky a následnom prijatí na Geis Point. Presmerovať zásielku môžete priamo v avizačnej SMS, ktorú obdržíte v čase prevzatia do prepravy od odosielateľa alebo priamo TU.

Zásielku si tiež môžete vyzdvihnúť osobne na niektorej z našich pobočiek od 9:00 do 19:00, ale je dôležité nás o tom vopred informovať e-mailom alebo telefonicky na našej zákazníckej linke 18 181.

Informačný servis

Ďalšie súvisiace správy

Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohoto webu s tým súhlasíte. Viac informácií.
Súhlasím