Obdržal som chybnú (chybne vyplnenú) faktúru, na koho sa mám obrátiť?
9.3.2017
Obdržal som chybnú (chybne vyplnenú) faktúru, na koho sa mám obrátiť?
Ohľadne nezrovnalostí vo fakturácii zašlite konkrétnu faktúru na naše zákaznícke centrum e–mailom: info@geis.sk.
Ďalšie správy
-
Prevádzka na konci roka
14.11.2022
-
Novinky
Podporujeme 12. ročník Avon Pochodu za zdravé prsia
Po dvojročnej covidovej pauze sa 24. 9. 2022 otvoria pomyselné štartovacie brány Avon Pochodu za zdravé prsia. Logistická firma Geis je už tradične partnerom tejto charitatívnej akcie na podporu žien s rakovinou pŕs a…
7.9.2022
-
Neprehliadnite Novinky
Nové Všeobecné obchodné podmienky
od 1. 8. 2022
18.7.2022