Partnerstvo a spolupráca

Zaistíme vám e-commerce služby, ktoré sú nevyhnutné pre úspešné doručenie a spokojnosť zákazníkov. Vy sa zatiaľ môžete zamerať na zvyšovanie predaja.

Ako bude prebiehať spolupráca?

  • Zásielku vyzdvihneme priamo u vás, aby sme vám ušetrili čo najviac času.
  • Príjemcovi vášho tovaru pošleme  SMS  s informáciami o názve odosielateľa výške dobierky, čísle jeho zásielky a možnosti presmerovať si zásielku do výdajného miesta Geis Point a vyzdvihnúť si zásielku v čase, ktorý mu vyhovuje.
  • Zásielku obvykle doručíme nasledujúci pracovný deň po vyzdvihnutí u vás (v prípade, že príjemcu nezastihneme, doručujeme nasledujúci pracovný deň).
  • V deň doručenia komunikujeme s príjemcom. Kuriér telefonuje priamo zo skeneru a dohodne sa na doručení zásielky. Čas a dĺžka všetkých hovorov sú spätne dohľadateľné.
  • Priebeh doručovania môžete vy aj váš zákazník sledovať v on-line režime (Tracking&Tracing).
  • Potvrdenie o doručení každej zásielky je dostupné v klientskej aplikácii nasledujúci deň po doručení zásielky.
  • Pri zákaznicky najobľúbenejšej preprave zásielok na dobierku (COD) vám prevzatú hotovosť prevedieme na účet do siedmych pracovných dní po doručení zásielky.
  • Príjemca môže platiť dobierku pohodlne platobnou  kartou (aj bezkontaktne).
  • Máme pre vás online software pre odbavenie zásielok môžete expedovať jednoducho priamo z vášho skladu alebo kancelárie.
  • Výber doručenia do výdajných miest Geis Point môžete mať priamo v nákupnom košíku vašeho e-shopu. Chcete viac informacií? Kontaktujte nás.

Zaistíme vám aj skladové a logistické služby

Logistika môže byť pre váš úspešný e-shop zaťažujúca. Nechajte proces od príjmu tovaru po doručenie zákazníkovi na nás. Sme odborníci a môžete sa na nás spoľahnúť.

  • Dopravíme tovar od vášho tuzemského či zahraničného dodávateľa priamo k vám. Záťaž pri vybavovaní colných povinností nechajte na nás.
  • Postaráme sa o kompletné skladovanie, teda o vykládku a príjem tovaru, administratívne zabezpečenie, fyzickú kontrolu, triedenie i konečné skladovanie podľa potreby. Vďaka nám budete využívať moderný skladovací systém.
  • Váš tovar zabalíme, prebalíme a podľa želania vložíme tiež letáky, vouchery či návody. Pridáme štítky, vytvoríme sety a sme schopní pripraviť i špeciálne predajné balenia. Vytlačíme dodacie listy, faktúry a postaráme sa tiež o príjem a spracovania vratiek. To všetko pre vašich koncových i firemných zákazníkov.
  • Všetky služby podporuje moderný informačný systém. Nechýbajú ani RF terminály a online komunikácia EDI.

Podporíme váš business

Ponúkame tiež grafické a textové reklamné materiály, ktoré sme schopní upraviť priamo pre formát vašich webových stránok.  Atraktívne bannery, ikony a textové upútavky spestria stránky e-shopu a naviac dajú vašim zákazníkom vedieť o tom, kto im doručí ich zásielky. Stiahnite si naše reklamné materiály.

Informačný servis

Ďalšie súvisiace správy

Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohoto webu s tým súhlasíte. Viac informácií.
Súhlasím