Letecká a námorná preprava

Spájame pre vás kontinenty. Loďou alebo lietadlom? Vyberieme vám najlepšie prepravné riešenie.

Služby v oblasti leteckej a námornej prepravy zabezpečuje naša dcérska spoločnosť Geis CZ Air+Sea, ktorá má svoju kanceláriu priamo na letisku Václava Havla v Prahe.

Pre zásielky, kde hrá dôležitú úlohu čas doručenia, zvoľte leteckú prepravu.

Aké služby vám zaistíme?

  • Importné a exportné prepravy
  • Letecký kuriér – expresná a ekonomická letecká preprava zásielok do 50 kg
  • Airport to Airport – preprava z letiska na letisko
  • Door to Door – vyzdvihnutie a doručenie zásielok až ku dverám zákazníka
  • Chartrovanie lietadiel  - v prípade, že je náklad náhly a neštandardne objemný
  • Preprava s regulovanou teplotou – pre tovar ľahko podliehajúcemu skaze
  • Flexibilná reakcia na vývoj podmienok trhu

Pre zásielky, kde hrajú hlavnú úlohu prepravné náklady, zvoľte námornú prepravu.

Aké základné služby vám zaistíme?

  • Importné a exportné prepravy
  • FCL – celokontajnerová preprava
  • LCL – kusové zásielky v zberných kontajneroch
  • Port to Port – preprava z prístavu do prístavu
  • Door to Door – vyzdvihnutie a doručenie zásielok až ku dverám zákazníka
  • Preprava s regulovanou teplotou – pre tovar ľahko podliehajúci skaze
  • Preprava nadmerných nákladov

Špeciálne služby:

  • Preprava nebezpečného tovaru:
    • leteckou prepravou (IATA DGR)
    • námornou prepravou (IMDG CODE)
    • cestnou prepravou (ADR)
    • železničnou prepravou (RID)
  • Železničná preprava z Číny do českých destinací
  • Spevňovanie zásielok pre leteckú prepravu, prípadne ich prebalenie
  • Odbavovanie loveckých trofejí
  • Poradenstvo v oblasti leteckých a námorných prepráv

Často kladené otázky

Doručili ste mi poškodenú zásielku, ako mám ďalej postupovať?

Ste platcom prepravy? Pokiaľ áno, tak je potrebné nahlásiť škodu písomne na adresu reklamacie@geis.sk. Zaslaný e-mail musí obsahovať: číslo zásielky, dátum zvozu, adresu odosielateľa a príjemcu, druh a hodnotu tovaru, popis škody a fotografiu poškodenej zásielky (fotografia nie je podmienka, ale môže urýchliť čas vyriešenia reklamácie). Pokiaľ nie ste platcom prepravy, obraťte sa prosím priamo na odosielateľa, ktorý nás o škode bude informovať.

Obdržal som chybnú (chybne vyplnenú) faktúru, na koho sa mám obrátiť?

Ohľadne nezrovnalostí vo fakturácii zašlite konkrétnu faktúru  na naše zákaznícke centrum e–mailom: info@geis.sk alebo na info@geisparcel.sk

Nemôžem doručovanú zásielku prevziať, aké sú možnosti doručenia?

Menšie zásielky (80 x 60 x 42cm) s hmotnosťou do 15 kg si môžete presmerovať a následne vyzdvihnúť na jednom z našich výdajných miest – Geis Point. Tu je možnosť uloženia zásielok až na 7 dní. Príjemca je priebežne notifikovaný formou SMS o pohybe zásielky a následnom prijatí na Geis Point. Presmerovať zásielku môžete priamo v avizačnej SMS, ktorú obdržíte v čase prevzatia do prepravy od odosielateľa alebo priamo TU.

Zásielku si tiež môžete vyzdvihnúť osobne na niektorej z našich pobočiek od 9:00 do 19:00, ale je dôležité nás o tom vopred informovať e-mailom alebo telefonicky na našej zákazníckej linke 18 181.

Mám záujem

Informačný servis

Ďalšie súvisiace správy

Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohoto webu s tým súhlasíte. Viac informácií.
Súhlasím