Často kladené otázky

Ste absolvent a nie je momentálne vypísaná žiadna vhodná pracovná pozícia?

Zašlite svoj životopis na adresu personálneho oddelenia hr@geis.sk. Vo svojej správe nezabudnite uviesť, čomu presne sa chcete venovať a región, v ktorom chcete pracovať.

Ako sa môžem uchádzať o prácu v Geis?

Z ponuky voľných pracovných miest si vyberte pozíciu, o ktorú máte záujem a prihláste sa na ňu priamo prostredníctvom online formulára cez tlačidlo ODPOVEDAŤ v spodnej časti inzerátu. Nezabudnite priložiť svoj životopis a prípadne motivačný list.

Doručili ste mi poškodenú zásielku, ako mám ďalej postupovať?

Ste platcom prepravy? Pokiaľ áno, tak je potrebné nahlásiť škodu písomne na adresu reklamacie@geis.sk. Zaslaný e-mail musí obsahovať: číslo zásielky, dátum zvozu, adresu odosielateľa a príjemcu, druh a hodnotu tovaru, popis škody a fotografiu poškodenej zásielky (fotografia nie je podmienka, ale môže urýchliť čas vyriešenia reklamácie). Pokiaľ nie ste platcom prepravy, obraťte sa prosím priamo na odosielateľa, ktorý nás o škode bude informovať.

Obdržal som chybnú (chybne vyplnenú) faktúru, na koho sa mám obrátiť?

Ohľadne nezrovnalostí vo fakturácii zašlite konkrétnu faktúru  na naše zákaznícke centrum e–mailom: info@geis.sk alebo na info@geisparcel.sk

Nefunguje mi program Invio/G-Client?

V prípade problémov sa môžete obrátiť priamo na technickú podporu. Pokiaľ tu nenájdete, čo hľadáte, alebo problém stále pretrváva, obráťte sa prosím priamo na vášho obchodného zástupcu.

Doručujete zásielky aj do zahraničia?

Áno, zásielky doručujeme aj do zahraničia. V prípade záujmu a pre viac bližších informácií zašlite váš dopyt na adresu info@geis.sk , na info@geisparcel.sk alebo na niektorý z kontaktov na našich webových stránkach.

Kde je moja zásielka?

Kde sa nachádza momentálne vaša zásielka je možné preveriť priamo na našich webových stránkach nájdete priestor pre sledovanie zásielky, kam stačí zadať číslo zásielky a hneď uvidíte, kde sa momentálne vaša zásielka nachádza. V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať na našej zákazníckej linke v pracovnej dobe od 8:00-17:00 na telefónnom čísle 18 181 alebo nás kontaktujte iným spôsobom.

O koľkej mi bude zásielka doručená?

Pokiaľ sa jedná o zásielku na súkromnú adresu alebo zásielku so službou „telefonické avízo“ a odosielateľ zadal vaše telefónne číslo, štandardne kuriér volá v deň doručenia (cca 2 hodiny) před doručením zásielky.  Môžete nás tiež kontaktovať na našej zákazníckej linke v pracovnej dobe od 8:00-17:00 na telefónnom čísle: 18 181.

Chcem prepravovať s Geis SK / Geis Parcel SK, ako ďalej postupovať?

Vyplňte dopyt formulár, ktorý bude doručený na príslušné obchodné oddelenie a následne vás budeme kontaktovať.

Aká je doručovacia doba zásielok?

Naša spoločnosť doručuje balíkové a paletové zásielky štandardne nasledujúci pracovný deň po vyzdvihnutí zásielky od odosielateľa v celej Slovenskej republike. Pre zistenie doručovacej doby u ostatných prepráv využite dopyt formulár.

Aké príležitosti ponúkate absolventom?

Absolventi sú u nás vítaní! Voľné pracovné miesta vhodné pre absolventov sú jasne označené, v prevádzke aj v administratíve uvítame všetky absolventov stredných a vysokých škôl so špecializáciou na dopravu a logistiku.

Ponúkate aj brigády?

Brigády ponúkame na niektorých našich pobočkách v priebehu celého roka. Brigády inzerujeme a obsadzujeme rovnakým spôsobom ako voľné pracovné miesta na hlavný pracovný pomer. 

Kto sa môže uchádzať o zamestnanie?

O zamestnanie sa môže uchádzať každý, kto má záujem stať sa súčasťou veľmi dynamickej spoločnosti a kto sa nebojí náročnej práce.

Aké to je pracovať u nás?

Sme popredným hráčom na trhu v oblasti logistických a prepravných služieb nielen v SR. Stojíme si za tým, že zákazník od nás dostáva komplexné služby z "jednej ruky" pri udržaní tej najvyššej kvality. Na tom sa podieľajú všetci zamestnanci, od ktorých očakávame rovnako vysoké nasadenie, ako zákazník od našej spoločnosti.

Aký tovar je možné zasielať?

S našou spoločnosťou je možné prepravovať tovar, ktorý nepodlieha nákaze. Nie je možné prepravovať ceniny, drahé kovy, umelecké, starožitné predmety, zmenky, kreditné karty, zbrane, drogy a pod. Presný zoznam je tiež uvedený v našich všeobecných obchodných podmienkach Geis Parcel SK a Geis SK.

Chcem sa stať vašim vodičom, čo mám pre to urobiť?

Pokiaľ máte záujem pracovať pre našu spoločnosť, neváhajte sa nám ozvať.

Aký je rozdiel medzi Geis Parcel SK a Geis SK?

Geis Parcel SK sa špecializuje na prepravu balíkových zásielok do 50 kg, zatiaľ čo Geis SK sa špecializuje na prepravu paliet, rozmernejších zásielok a kontraktnú logistiku.

Nemôžem doručovanú zásielku prevziať, aké sú možnosti doručenia?

Menšie zásielky (80 x 60 x 42cm) s hmotnosťou do 15 kg si môžete presmerovať a následne vyzdvihnúť na jednom z našich výdajných miest – Geis Point. Tu je možnosť uloženia zásielok až na 7 dní. Príjemca je priebežne notifikovaný formou SMS o pohybe zásielky a následnom prijatí na Geis Point. Presmerovať zásielku môžete priamo v avizačnej SMS, ktorú obdržíte v čase prevzatia do prepravy od odosielateľa alebo priamo TU.

Zásielku si tiež môžete vyzdvihnúť osobne na niektorej z našich pobočiek od 9:00 do 19:00, ale je dôležité nás o tom vopred informovať e-mailom alebo telefonicky na našej zákazníckej linke 18 181.

Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohoto webu s tým súhlasíte. Viac informácií.
Súhlasím