Vážení zákazníci, dňa 25.7.2020 od 14:00 do 17:00 dôjde k plánovanej odstávke našich zákazníckych aplikácií, vrátane aplikácie G-Client a API (G-Service). Za prípadné komplikácie sa vopred ospravedlňujeme.

Základné služby zahrnuté v cene prepravy:

  • Vyzdvihneme všetky zásielky priamo u vás, alebo na adrese, ktorú uvediete.
  • Pokiaľ uvediete e-mail príjemcu, pošleme mu avízo o doručovaní zásielky. SMS  obsahuje základné informácie o odosielateľovi, čísle zásielky a výške dobierky (pokiaľ je tovar na dobierku).
  •  Zásielka je doručovaná za prvé dvere prevádzky príjemcu za podmienky, že miesto doručenia zásielky umožňuje manipuláciu nízkozdvižným vozíkom. V opačnom prípade je miestom prevzatia zásielky hrana vozidla (hydraulické čelo) zasielateľom povereného dopravcu.
  • Pokiaľ nezastihneme príjemcu na adrese, doručujeme zásielku znovu nasledujúci pracovný deň. V cene prepravy sú zahrnuté 2 pokusy o doručenie.
  • Ručíme za každú vnútroštátnu zásielku až do výšky 16 600€ s možnosťou pripoistenia zásielky.
  • Proces doručovania svojej zásielky môžete nepretržite sledovať od vyzdvihnutia až po finálne doručenie (Tracking &Tracing).
  • Potvrdenie o doručení (POD) vašej zásielky budete mať pre seba k dispozícii v klientskej aplikácii.
  • Pripravíme vám štatistiky o vašich zásielkach s kompletnými informáciami.

Doplnkové služby

  • Príjemcovi zašleme SMS s informáciou o tom, že ste vyexpedovali jeho zásielku, vrátane čísla zásielky a informácii o dobierke.

  • Na území vybraných štátov zabezpečujeme zasielanie zásielok na dobierku (COD) s prevodom vybranej hotovosti odosielateľovi do siedmych pracovných dní (na účet v danom štáte alebo prevodom do SR).

    Hotovosť za dobierky vyberáme v mene krajiny, kde sa zásielka doručuje (PLN,CZK,HUF).

  • V deň doručenia budeme príjemcu vopred telefonicky informovať o dobe doručenia zásielky. Vodič zatelefonuje príjemcovi najmenej 2 hodiny pred doručením, najskôr však o 7,30 hod.

  • Zabezpečíme spätnú prepravu tovaru (vratiek) od príjemcu k vám, prípadne tretej strane, napríklad vášmu obchodnému partnerovi.

  • Pri zvoze vám naložené palety obratom vymeníne za prázdne.

  • V prípade prepravy zásielok na paletách typu EUR a ½ paletách zabezpečíme ich vrátenie. Založíme vám paletové konto.

Mám záujem

Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohoto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím