Paletová preprava

Postaráme sa o doručenie vašich kusových a paletových zásielok.
Máme spoľalivý vnútroštátny a medzinárodný prepravný systém.

Často kladené otázky

Kde je moja zásielka?

Kde sa nachádza momentálne vaša zásielka je možné preveriť priamo na našich webových stránkach nájdete priestor pre sledovanie zásielky, kam stačí zadať číslo zásielky a hneď uvidíte, kde sa momentálne vaša zásielka nachádza. V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať na našej zákazníckej linke v pracovnej dobe od 8:00-17:00 na telefónnom čísle 18 181 alebo nás kontaktujte iným spôsobom.

Aká je doručovacia doba zásielok?

Naša spoločnosť doručuje balíkové a paletové zásielky štandardne nasledujúci pracovný deň po vyzdvihnutí zásielky od odosielateľa v celej Slovenskej republike. Pre zistenie doručovacej doby u ostatných prepráv využite dopyt formulár.

Chcem prepravovať s Geis SK, ako ďalej postupovať?

Vyplňte dopyt formulár, ktorý bude doručený na príslušné obchodné oddelenie a následne vás budeme kontaktovať.

Obdržal som chybnú (chybne vyplnenú) faktúru, na koho sa mám obrátiť?

Ohľadne nezrovnalostí vo fakturácii zašlite konkrétnu faktúru  na naše zákaznícke centrum e–mailom: info@geis.sk.

Nefunguje mi aplikácia G-Client?

V prípade problémov sa môžete obrátiť priamo na technickú podporu. Pokiaľ tu nenájdete, čo hľadáte, alebo problém stále pretrváva, obráťte sa prosím priamo na vášho obchodného zástupcu.

Informačný servis

Ďalšie súvisiace správy

Je vaša zásielka ťažšia než 2500 kg?

Využite našu celovozovú prepravu alebo dokládku.

Ponúkame aj celovozovú prepravu

Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohoto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím