Vnútroštátna paletová preprava
Vaše kusové a paletové zásielky doručíme po celom území Slovenskej republiky obvykle nasledujúci pracovný deň po prevzatí do prepravy.
Postaráme sa o doručenie vašich kusových a paletových zásielok.
Máme spoľalivý vnútroštátny a medzinárodný prepravný systém.
Kde sa nachádza momentálne vaša zásielka je možné preveriť priamo na našich webových stránkach nájdete priestor pre sledovanie zásielky, kam stačí zadať číslo zásielky a hneď uvidíte, kde sa momentálne vaša zásielka nachádza. V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať na našej zákazníckej linke v pracovnej dobe od 8:00-17:00 na telefónnom čísle 18 181 alebo nás kontaktujte iným spôsobom.
Naša spoločnosť doručuje balíkové a paletové zásielky štandardne nasledujúci pracovný deň po vyzdvihnutí zásielky od odosielateľa v celej Slovenskej republike. Pre zistenie doručovacej doby u ostatných prepráv využite dopyt formulár.
Áno, zásielky doručujeme aj do zahraničia. V prípade záujmu a pre viac bližších informácií zašlite váš dopyt na adresu info@geis.sk , na info@geisparcel.sk alebo na niektorý z kontaktov na našich webových stránkach.
Vyplňte dopyt formulár, ktorý bude doručený na príslušné obchodné oddelenie a následne vás budeme kontaktovať.
S našou spoločnosťou je možné prepravovať tovar, ktorý nepodlieha nákaze. Nie je možné prepravovať ceniny, drahé kovy, umelecké, starožitné predmety, zmenky, kreditné karty, zbrane, drogy a pod. Presný zoznam je tiež uvedený v našich všeobecných obchodných podmienkach Geis Parcel SK a Geis SK.
Geis Parcel SK sa špecializuje na prepravu balíkových zásielok do 50 kg, zatiaľ čo Geis SK sa špecializuje na prepravu paliet, rozmernejších zásielok a kontraktnú logistiku.
Ohľadne nezrovnalostí vo fakturácii zašlite konkrétnu faktúru na naše zákaznícke centrum e–mailom: info@geis.sk alebo na info@geisparcel.sk
V prípade problémov sa môžete obrátiť priamo na technickú podporu. Pokiaľ tu nenájdete, čo hľadáte, alebo problém stále pretrváva, obráťte sa prosím priamo na vášho obchodného zástupcu.
Ste platiteľom prepravy? Pokiaľ áno, uplatnite prosím reklamáciu na adrese reklamacie@geis.sk. Reklamácia musí obsahovať číslo zásielky, druh a hodnotu tovaru, popis poškodenia + foto tovaru a balenia zásielky, zápis o škode. Pokiaľ nie ste platiteľom prepravy, obráťte sa prosím priamo na platiteľa, ktorý s nami reklamáciu vyrieši.
Novinky
25.4.2019
Neprehliadnite
Novinky
3.4.2019
Novinky
6.11.2018
Neprehliadnite
Novinky
V spoločnostiach logistickej skupiny Geis na Slovensku a v Českej republike (Geis SK, Geis Parcel SK, Geis CZ, Geis Parcel CZ) prebehol úspešný certifikačný audit, ktorý vykonala certifikačná spoločnosť TÜV SÜD CZECH. V…
31.5.2017
Novinky
Zvolen, 22. 5. 2017 - Česko-slovenská časť nadnárodnej logistickej skupiny Geis zverejnila v polovici mája svoj obrat za rok 2016, ktorý sa zvýšil na viac než 188 miliónov EUR. Taktiež výsledky celej skupiny Geis sú…
22.5.2017
Všetky služby z "jednej ruky"