Paletová preprava

Postaráme sa o doručenie vašich kusových a paletových zásielok.
Máme spoľalivý vnútroštátny a medzinárodný prepravný systém.

Objednat paletovú prepravu

Často kladené otázky

Doručili ste mi poškodenú zásielku, ako mám ďalej postupovať?

Ste platcom prepravy? Pokiaľ áno, tak je potrebné nahlásiť škodu písomne na adresu reklamacie@geis.sk. Zaslaný e-mail musí obsahovať: číslo zásielky, dátum zvozu, adresu odosielateľa a príjemcu, druh a hodnotu tovaru, popis škody a fotografiu poškodenej zásielky (fotografia nie je podmienka, ale môže urýchliť čas vyriešenia reklamácie). Pokiaľ nie ste platcom prepravy, obraťte sa prosím priamo na odosielateľa, ktorý nás o škode bude informovať.

Obdržal som chybnú (chybne vyplnenú) faktúru, na koho sa mám obrátiť?

Ohľadne nezrovnalostí vo fakturácii zašlite konkrétnu faktúru  na naše zákaznícke centrum e–mailom: info@geis.sk alebo na info@geisparcel.sk

Nefunguje mi program Invio/G-Client?

V prípade problémov sa môžete obrátiť priamo na technickú podporu. Pokiaľ tu nenájdete, čo hľadáte, alebo problém stále pretrváva, obráťte sa prosím priamo na vášho obchodného zástupcu.

Doručujete zásielky aj do zahraničia?

Áno, zásielky doručujeme aj do zahraničia. V prípade záujmu a pre viac bližších informácií zašlite váš dopyt na adresu info@geis.sk , na info@geisparcel.sk alebo na niektorý z kontaktov na našich webových stránkach.

Kde je moja zásielka?

Kde sa nachádza momentálne vaša zásielka je možné preveriť priamo na našich webových stránkach nájdete priestor pre sledovanie zásielky, kam stačí zadať číslo zásielky a hneď uvidíte, kde sa momentálne vaša zásielka nachádza. V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať na našej zákazníckej linke v pracovnej dobe od 8:00-17:00 na telefónnom čísle 18 181 alebo nás kontaktujte iným spôsobom.

O koľkej mi bude zásielka doručená?

Pokiaľ sa jedná o zásielku na súkromnú adresu alebo zásielku so službou „telefonické avízo“ a odosielateľ zadal vaše telefónne číslo, štandardne kuriér volá v deň doručenia (cca 2 hodiny) před doručením zásielky.  Môžete nás tiež kontaktovať na našej zákazníckej linke v pracovnej dobe od 8:00-17:00 na telefónnom čísle: 18 181.

Chcem prepravovať s Geis SK / Geis Parcel SK, ako ďalej postupovať?

Vyplňte dopyt formulár, ktorý bude doručený na príslušné obchodné oddelenie a následne vás budeme kontaktovať.

Aká je doručovacia doba zásielok?

Naša spoločnosť doručuje balíkové a paletové zásielky štandardne nasledujúci pracovný deň po vyzdvihnutí zásielky od odosielateľa v celej Slovenskej republike. Pre zistenie doručovacej doby u ostatných prepráv využite dopyt formulár.

Aký tovar je možné zasielať?

S našou spoločnosťou je možné prepravovať tovar, ktorý nepodlieha nákaze. Nie je možné prepravovať ceniny, drahé kovy, umelecké, starožitné predmety, zmenky, kreditné karty, zbrane, drogy a pod. Presný zoznam je tiež uvedený v našich všeobecných obchodných podmienkach Geis Parcel SK a Geis SK.

Aký je rozdiel medzi Geis Parcel SK a Geis SK?

Geis Parcel SK sa špecializuje na prepravu balíkových zásielok do 50 kg, zatiaľ čo Geis SK sa špecializuje na prepravu paliet, rozmernejších zásielok a kontraktnú logistiku.

Informačný servis

Ďalšie súvisiace správy

Chcete previezť niečo menšie?

Všetky služby z "jednej ruky"

Ponúkame aj balíkovú prepravu

Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohoto webu s tým súhlasíte. Viac informácií.
Súhlasím