Na webové stránky spoločnosti Geis Parcel SK s.r.o. môžete prejsť tu.

Sledovanie zásielok

Sledovať zásielku

Často kladené otázky

Kde je moja zásielka?

Kde sa nachádza momentálne vaša zásielka je možné preveriť priamo na našich webových stránkach nájdete priestor pre sledovanie zásielky, kam stačí zadať číslo zásielky a hneď uvidíte, kde sa momentálne vaša zásielka nachádza. V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať na našej zákazníckej linke v pracovnej dobe od 8:00-17:00 na telefónnom čísle 18 181 alebo nás kontaktujte iným spôsobom.

Aká je doručovacia doba zásielok?

Naša spoločnosť doručuje balíkové a paletové zásielky štandardne nasledujúci pracovný deň po vyzdvihnutí zásielky od odosielateľa v celej Slovenskej republike. Pre zistenie doručovacej doby u ostatných prepráv využite dopyt formulár.

Doručujete zásielky aj do zahraničia?

Áno, zásielky doručujeme aj do zahraničia. V prípade záujmu a pre viac bližších informácií zašlite váš dopyt na adresu info@geis.sk, alebo na niektorý z kontaktov na našich webových stránkach.

Môžem platiť platobnou kartou?

Kartou je možné v našej spoločnosti platiť v prípade, že túto službu odosielateľ povolil – týka sa Geis Parcel SK, teda balíkovej prepravy. V paletovej preprave a pri rozmernejších zásielkach (Geis CZ) je možné platiť len v hotovosti.

Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohoto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím